۲۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰

نماینده مردم ایلام در مجلس:

آبرسانی عمده‌ترین مشکل روستاهای ملکشاهی است

آبرسانی عمده‌ترین مشکل روستاهای ملکشاهی است

ایلام-نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: آبرسانی عمده‌ترین مشکل روستاهای ملکشاهی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سارا فلاحی ظهر جمعه ر بازدید نظارتی و دیدار مردمی به شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: در شهرستان ملکشاهی روستاهای پاریاب، درگه، نیازآباد، طالقانی، وری علی نظر، پل شکسته، توت، نادرآباد، وری کله وند، بلوطستان، گنبد پیرمحمد، سیاب-درویش، انجیر، بوستانه، سیرانه و گل گل سفلی آباد آب ندارند و متاسفانه در بین ۷۲۰۰ روستایی که باید در سطح کشور مشکل آبرسانی شان حل شود نیامده‌اند.

وی گفت: روستای انجیر، آب شرب ندارد و نیاز به سه کیلومتر جاده دسترسی برای وصل شدن به شهر مهر دارد.

فلاحی تصریح کرد: در روستای باولک برای حل مشکل آب کشاورزی، یک میلیارد از محل اعتبار در اختیار نمایندگان اختصاص یافته است.

وی افزود: در روستای چشمه پهن، از ۳۲ هزار متری که به آسفالت نیاز دارد فقط ۴۲۰۰ متر آسفالت شده است. این روستا هدف گردشگری و مسیر عشایری هم هست و این ۸۷۰۰ متر این مسیر نیاز به تعریض و تعمیر دارد.

نماینده مردم ایلام اضافه کرد: روستای چم انار در بحث جاده و کانال کشاورزی آن مشکل دارد و خیابان اصلی آن نیاز به آسفالت دارد. این روستا ماشین حمل زباله هم ندارد.

فلاحی تریح کرد: روستای خوشادول و توت نیز آب ندارد و طرح هادی آن اجرا نمی‌شود و جاده دسترسی آن مشکل دارد. خانه بهداشت هم ندارد. دهیاران مشکل آنتن دهی اهالی را هم مطرح کرده‌اند.

وی گفت: در روستای باولک، آب کشاورزی و آنتن دهی آن مشکل دارد و فضای ورزشی هم ندارد. قبلاً یک میلیارد تومان برای کانال کشاورزی این روستا اختصاص یافته است.

نماینده مردم ایلام افزود: روستای گنبد پیرمحمد با توجه به اینکه روستایی زیارتی است نیاز به فضای سبز برای زائرین دارد که قرار است برای روستا ایحاد شود.

کد خبر 5711786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • Armin IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
      0 0
      همش حرف کو عمل. خواهشا به وضعیت جاده های مواصلاتی ایلام ملکشاهی و ملکشاهی مهران هم توجه کنید